Wednesday, April 28, 2010

pernah tak korang tahu, macam mana rasanya putus cinta.

pernah tak korang tahu,
macam mana rasanya putus cinta.

tak mampu untuk bernafas,
tak tahu macam mana nak bergerak.
lagi teruk, tak tahu macam mana nak hidup.

setiap saat merindukan waktu yang dah dilewati,
mengingat kembali memori paling gembira memang sangat pedih masa itu,
mengharapkan masa dapat diputar.

andai itu kesalahan kita, sanggup melakukan apa saja untuk menebusnya kembali.
setiap saat penuh kekesalan.

dan air mata?
lebih deras dari air.
berapa banyak kita ingat pada dia,
lebih banyak dari kita bernafas.

4 orang menaip alphabet:

bh said...

inilah padahnya bercinta=)

sarah shafie said...

pnat btul ptus cinta ni...haishh..

Nadya ©™ said...

Pernah putus cinta beberapa kali..Tapi takde la seteruk tu..Macam buang masa je mangenangkan sesuatu yang bukan milik kita..
Move on lagi baik

CikOo Rahsia said...

BH :
mungkin la...tp cinta fitrah manusia..

sarah :
pnat , tp hakikat.

Nadya :
teruk..cinta pertama..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...